vu admission, virtual university admissions 2021,vu admission status vu assignment solution 2021 vu assignment format vu assistance vu assignment solution 2020 vu assignment solution fall 2021 vu daily vu assignment 2022 vu study solution past papers

Advertisement

Responsive Ads Here

My Blog List

Wednesday 31 August 2022

کرشن چندرکے افسانے "شہزادہ" سے اقتباس




 وتی, سدھا سے شادی کرنے سے انکار کرتا ہے کیونکہ سدھا خوبصورت نہیں ہوتی..اس پر سدھا موتی سے کہتی ہے

“ مگر تم نے کیا دیکھا تھا میرا ؟ جو تم نے مجھے نا پسند کیا..کیا تم نے میرے ھاتھ کا پھلکا کھایا تھا..میرا مٹر پلاؤ چکھا تھا ؟کیا تم نے میرے دل کا درد دیکھا تھا؟ اوروہ بچہ جو تمہیں دیکھتے ہی میری کوک میں ہمک کر آ گیا تھا..تم نے وہ ہاتھ کیوں نہیں دیکھے جو زندگی بھر تمہارے پاؤں دھوتے…؟ اور بٹن جو میں تمہاری قمیض پہ کاڑھنے والی تھی…تم میرے جسم کی رنگت سے ڈر گئے..تم نے اس سویٹر کا اجلا رنگ نہ دیکھا جو میں تمہارے لیئے بننا چاہتی تھی..‘موتی’ تم نے میری ہنسی نہیں سنی.. میرے آنسو نہیں دیکھے..میری انگلیوں کے لمس کو اپنے خوبصورت بالوں میں محسوس نہیں کیا..میرے کنوارے جسم کو اپنے ہاتھوں میں لرزتے ہوئے نہیں دیکھا..تو پھر تم نے کیسے مجھے نا پسند کردیا۔۔۔؟
کرشن چندرکے افسانے "شہزادہ" سے اقتباس

No comments:

Post a Comment

Pages