vu admission, virtual university admissions 2021,vu admission status vu assignment solution 2021 vu assignment format vu assistance vu assignment solution 2020 vu assignment solution fall 2021 vu daily vu assignment 2022 vu study solution past papers

Advertisement

Responsive Ads Here

My Blog List

Friday 6 January 2023

کتابوں کا شمشان



  •  کتابوں کا شمشان

  • ۔۔۔۔۔۔۔
  • جب حکم شاہی مشتہر ہوا
  • کہ وہ تمام کتابیں جو خطرناک تعلیمات پھیلاتی ہیں،
  • وہ تمام کتابیں جلائی جائیں،
  • سرعام اور ہر جگہ،۔۔۔۔۔سلطنت کے طول و عرض میں
  • سو، شمشان گھاٹ کی جانب
  • کتابوں سے بھرے چھکڑوں میں جتے بیل ہانکے گئے
  • ایک بوڑھا شاعر،۔۔۔۔۔۔۔بہترین شعرا میں سے ایک
  • غصے سے کانپنے لگا
  • کہ جب اس نے جلائی گئی کتابوں کی فہرست پڑھی
  • اس کی کتاب اس فہرست میں شامل نہ تھی
  • طیش میں دوڑتا،
  • وہ اپنے کمرے میں، اپنی میز پر پہنچا
  • اور کانپتے ہاتھوں سے، جلدی جلدی،۔۔۔۔حاکموں کو خط لکھا
  • مجھے بھی جلاؤ،۔۔۔۔۔۔اس نے لکھا،۔۔۔۔۔۔جلاؤ مجھے
  • میرے ساتھ ایسا سلوک نہ کرو
  • مجھے فہرست سے خارج نہ کرو
  • کیا میں نے ہمیشہ اپنی کتابوں میں
  • سچ کا پرچار نہیں کیا؟
  • اور اب تم میرے ساتھ کازب کا سا،
  • منافق کا سا برتاؤ کرتے ہو،۔۔۔۔
  • میں تمہیں حکم دیتا ہوں

مجھے بھی جلاؤ،۔۔۔۔۔جلاؤ مجھے

No comments:

Post a Comment

Pages